Followers

20 June 2011

~~ SayanG abaH ketat2~~



   huhuhu.... memanG pun "B".. tgok tittle.. syg abah Ketat2.. ekekkeke~~~ SeMpena Fathers Day.. ni xlMbat lgi pUn aku Nak wish KAt Abah... Aku mmg r xdpt Bg gift Yg mAhal2 cm Miss lynn Bagi. hhuhuh.. Cma dpt wish Ja.. tu Pun rasa Dah cukup Kot.. wlupuN kdg2 aBAh kata xcukup.. ekekkekeke~~~ *_* nak bg cm na.. haBuk pun xdak Lam poket nie.. sian Kan.. cuti sem yg xbermanfaat lgsung kalaw xdak kreJA ni.. huhuhu...


   

         tp Apa2 pun.. macam Mana pun aku stiLL syg abah ketat2.sebabNya.. aku ada srg ni ja aBAh aku dunia akhirat.. thanKS abah sebab jaga Aku n adik beradik yg lain smPAi mcm ni besaq... *_* LOL.... hummmm walauPun kdag2 tu sgup bersusah pyah.. semUA tu adik hargai <3 Bnyak sgaT knanGn ngan abah.. semua xpnh lUpa... ngeeee~~~~~~~~~~




Antara Sweet mEmORy Ngan ABah <3:

  • Moto Putus Rantai masa nak Blik Kampung... imagine keliLing utan... hahahah bersusah payah tolak moto PEM 549 cari kedai Moto..... <3
  • kereta rosak KAt jalan Sungai BakaP.. balik JlaN kaki.. lAst sekali Tumpang lori taNah jiran.. hahahhaa sweeeettt sNgat...
  • another time moto tayar Pecah KAt HighwaY masa p uMah tok.. tggu org dtg tlong.. laMA gla. berpeluh2.. hahaha<3
  • tiap kali duduk Sembang.. konfom beranGAn  nak KAya.. konfoM beranGAn kalau ada sejuta nk buat Apa... xhabis2 dgN Nk kawin Byak Abah tu.. hihihihih
  • tGok MAhaRAjalawak.. gelak guling2.. hahahhaah <3

   

     BYak Jugak LA sweet memory.. xterseNArai lak.. Klu bAD Memory Tu xde kot.. seBAbnya... aBAh.. abah  lah org Yag pling PNyanG daLAm dunIa nie... hehhehehe.. Wlupun kadang2 Kuat beBAi.. sgt2 kuat beBAi... abah Xpnh la marah2 Pukui2.. cuma KAdang tu ja meraJuk terasa HAti Ngan kami.. atau pun mood Xbaik SpaNjang hari.. Mcm Mana Pun xpa.. jnji AKu syg AbAh aku.. kaLAw2 ABah bca entry ni kan "B".. dia bAngga x?? mesti idung kmbang kempis kan.. ekekkeke... Tp klu miss lyNn Yg bca Konfom dia kutok aKu.. dia kan peNgkritik tetap dlm Hidup aku.. wakakkaka.. xkesah LA aPa2 pun aku Syag both of them <3 ngeeee~~~`




                    p/s: n u too "B".. dah ngtok pun ni.. tdo Jom... huhu.. next time kta sTory2 lgi k....<3

6 comments:

  1. selamat hari abah XD

    p/s : tolong buat pop-up komen ye. nak tahu cara boleh datang usha blog keroro, dekat tips tarik follower :)

    thanks

    ReplyDelete
  2. hahahha... opkos aku nak komen... perasan x klu kuar ngan ag mesti, tayar motor pancit la, keta rosak la... hahaha~~~~ memang la ag ni. Diet wei!

    ReplyDelete
  3. selamat hari abah utk abh awk :)

    ReplyDelete
  4. Kasih bapa tiada tandingannya .^^,

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete