Followers

10 April 2011

~~ give Me My Heart Back~~~

  
  
       hye my "B"...   Hummmm.. Tba ja Tgin Lagi nak Post Something..... Actually Xde Niat pun nak Ingat Kan "dia"....just terKilan Ngan Apa yng pNah Jadi...... 5 years.. satu tmpoh yang sgt pJang......... Lastly There Is Nothing.. sia2 ja selama niew.. By the Way mmg aku xbiSA memilih dia.  i just want him to give me my heart back..huhuuh.... CoZ a Lot of reAsons... neway thankz again Coz Pnah hadir dalam Idup Aku.....Sbelum Broke up Pown.... Mmg kta dah Mcm Xde Ape2.. better xde Pape trus...

   lately, EvEn KawaN Pun Byak tya.. Trmasuk our family.. what haPPen To Us??? there is nothing between us anymore.. dats what can i say....... my be dah xdew jodoh..... Aku Xbharap pApe dari dia... Yang lepas Biar lepas.. lets start A new LiFe... salAh sapa???? tu aku xbrani nak ckap.. Is that my fault?? i dont know.. hope is not my fault..... his fault??? still Dont know.. what can i say.... he give me my heart back... aku happY dengan apa yang aku ada Skang.... past is past.... aku doa semoga semua jln dgn lncar.. aminnnn... =) ^_^

  Just Like What "My new soul" saiD...make a New Book With A lot Of happiness stOry Inside them... leAve the oLd one. MAke the Cover This time is beTter than Before.. thanks My soul 4 thats spirit.... i ReaLLy apriciate it... <3.....

   there is nothing much can I say..... *_^ i'll really pray dats... My life this time will better than Before....ohh hoooi ... my "B" i got to go.. nak MaNdi niew.... dah busyuk Pown nanti2 citer agieyh.. hukhukhukhukhk*_^

No comments:

Post a Comment