Followers

07 April 2011

~~ NothinG~~


      Hye My "B"... sajE terAsa Nak tulis Something.... B mggu Nie kan.. aku Ada presentaTion untuk Public Speaking.. Aku pilih TaJuk ListeN to your ParentS........ aku Rasa Cam ok ja Tajuk Nie.. My "B".. Mguu Ni byaK btol PreSenTatioN nak kna waT... N then Kan.. Mggu Ni la aku rasa mcm HoMeSick Jeww.. aku nak Blik penaNg.... Rindu nak Makan LakSa..tadi masa makan Kat Kdai Mak Long Tba Ja aku tgiN nak Mkan Gulai Ikan kerinG... waaaaaaaaaaaaaaaa... aku nak balik... =(.....

   RINDU........ semua Bnda... Mggu Ni jugak kan "B" byak preSentatIon Bkaitan Ngan parents... seLasa lepas ada Sketsa paSAL iBU... Masa  tu Kan "B".. Ngat btol aku dgan mak aku..... rindu sgt2.. n then untuk esok lak Aku kna present pasal parents another time..... xtawu Cm na dapt Cntrol emosi ke x.....saBar jew la.... hukhukhuk....

   Tapi mmg Betol aku rindu tOl nak balik Penang......RAsa dah 3 bulan xbalik.... Rindu BetoL........ Xsbar nak cepat2 Final n balik kpung.... letey btol kebeLakangAn niew... Byak bnda tol Aku pkir...... aSigment la.... kelas fuLl la..... n the important is.. dah lama betol aku xkuar.. xde masa.. g pun malas Nak hang out.. yang tawu skang nie... Bgun pagi g kelas smpai mlm kdg tu n then balik umah tdo.... sometimes asgment.. klu Cutie pown Aku Akan manfaat sebaiknya Dgan tdo... hukhukhukhuk...... perghhh kali Ni mmg Terbaik... xde masa Pun nak Kuar tgok wayang even karoke.. *_^......

 mcm mane Pown.. aku kna Tetap truskan Life aku As student.... skanG aku bsyukur sgt denGan apa yang ade d skeLiling aku.... <3.... my "B" i got to go again kelas dah naK mUla~~~~ ssseee yaaa ^_^

No comments:

Post a Comment