Followers

29 September 2011

~~MaNE g hati aku~~




~~ salam.... Hye "B".. agak lAma kan aku xstory3 Ngan "B".. actuaLLy Xde smNgat la "B"... byak sgt latelY happen To me.. series.. tiap kli bka Je blog ni.. xde sMngat pun naK cita2.. dulU tiap kali bka je Blog ade je bNda aku nak merePek kan b.. But this time im toTtaLy changed B... dah xde Hati pun "B".. Ngat x "B" aku ckp aku teringin Nak berubah kan.... AlhamduLLah.. wlupun xbyak.. ade la sikit yg lain Nye dlam Hidup aku....

 sekarang ni MmNg letey Gla.. bla Da stat kelas caM biasa balik... biasa La kan dah Naik sem ni MAkiN bayak lak keje yng nak di bereskan.. alhamdullah... walauPun Masuk BulaN ni dah cukUp 4 bulaN mY soul Leave me....even kdG3 tu susah Gla Nak try xde Dia... Bla Bgun Pgi nak g kelas dia xde... balik kelas dia xde... tp "semangat" yg slalu dia bgi n tggalkan untuk aku... Buat aKu kuat.. alhamdullah..... really thanks to him...

 seKarang try nak Bpijak d bumi yanG nyata like miss Lynn said.... wanie sedaR.. realize. Jgan Hidup dlm dunia yg Bukan dunia aku..... ermmm.. hope sgt my life can be smoothly.... seriesly smpai hari ni setiap kali bgun pagi... aku hrap sgt semuanya mcm biasa2..... xdak masalh Yg nk pkir.. just go on.. apa yg ada.... sekarang nekad dalam hati aku cuma satu.... aku nak habiskan study aku...dah xlama Tgal lagi 9 bulan ja.. insyallah klu xdak aral melintang... bjya gak aku hbis study aku ni.. pas tu baru betul2 naK plaN masa depan.. bak kata abah.. "aku terlalu muda" buat ja apa yg aku rasa patut dulu....hihihi kan "B".... hope so..

p/s: so nak terus go On je life aku...... heheehh b k la dah masuk waktu ni... NaK g beBuka jap... puasa Kot hari nie.... >_<.. k salam.. see u then.. <3...

No comments:

Post a Comment