Followers

27 April 2011

~~ New CaLL 4 Him~~

~~sweet x Mug niew~~hukhuk ^_^

 hukhuk...hye "B".... letey sgt Niew... Actually Baru Jew Balik.. dari MaLam Gala KO_q... dr pagi tadi de aktiviti kat Kolej SmPai lewat Mlm cenggini.. APa yang aku boleh caKap.. aku mmg Letey Gila.. Coz xde rest..... n 4 ur Info 2.. I miss My Bobo damn Much??? Bobo??? hehehhe Sape eaaa?? ActuaLLy Bobo tu new caLL untuk My souL.*_^ LAtELY dia byak kasi aku geLAran..... so Baru2 Nie aku Lak kasi dia Gelaran..SebaBnya kan "B" Dia ckp sejak kblakangan Ni dia Da B****.. hehhehe sbb Tu aku kasi nma dia Bobo ^_^..

  Nape aku ckap Aku rindu dia???
  1. Semalam Ckap Phone Xlama....HAri ni Pun same.
  2. dua2 orang bz.... hukhuk
  3. sian bobo.. kblkangan nie dia byak keje...
  4. Dah Dua hari xdapt tgok gigi Dia... =(
  5.  BB dia xtpup LAgi. xde pun Muka sengal...
  6. dua hari xdgar dia gelak....
  7. even dua hari xdew stOry BAru.....
  8. Xde Johny depp n farid kamil pon....even tebadau...
  9. Rindunyeee semua tue.. HArap Sagt Masa Bz kami Niew cepat berlalu.. hehehe

P/s:  mcmtu nye aku Miss diA.. sAKNG nI kAN "b" dia tgah tdo.. tadi dpt ckp Ngan dia jap jew.. sian dia letey.. hope dia tdo lena mlm ni sbb esok dia kje lagi... n aku pun nak tdo sebb esok dew klas.... k la "B" nt cta agiey ea...

No comments:

Post a Comment