Followers

29 April 2011

~~ SpeechLess~~

  

   Ngeeeee~~~ meet again My "B".. nothing special Pun malaM niew.. Just nak story pasal title aku kali nie... speechless???? kenapa ea????? speechless atau lagi senang..  orang cakap xterkata apa2.... huhu.... mesti la ada sebab knp sesorang tu xterkata apa2 kan???... tu la yang jadi kat aku masa Aku baru kenal my souL.. ihhihihihi.. mesti pelik kan.... every entry aku mesti mention pasal My soul~~ almost la....  n mesti wondering sape la My souL aKu niew kan "B"..... he is someone special to me.. n every time ckap pasal dia konfom la aku tersengih2 macam kerang busuk.. wakakakaka.... imagine la skang muka aku macam mana???? *_*


 k.. nak berbalik semula  pada topik tadi,,,apa benda yang wat aku xterkata apa2 nie???mula-mula tu mcam biasa ja.. ada satu hari tu aku just tgok2 gbr My soul..tba2 ja kan.. ada satu bnda nie wat aku terdiam seribu bahasa.... hummmmmm.... memang xterkata apa2 lah bila aku tengok bnda niew. masa fisrt time dulu....

speechless x??? xley kasi jelas2.. nanti Lgi speechless. huhuu
  huhuhu.. ke aku sorang je yang speechless niew.. xkesah la apa2 pun... yup aku ngaku masa Mula tgok Pic niew dulu.. mmg terdiam seketika.. aku xtaw apa yng special kt gmbar niew... n aku mmg suka betol dgn gbr My soul yang satu niew.... Bila time aku geram ke, marah ke, bad mood ke, nak lompat ke, even rindu.. konfom aku tgok gbr niew..pelik kan aku.... nak taw sebabnya??... the way he smile...... gigi dia... cantik..tersusun...yup smpai sakng aku still suka ngan gigi dia..^_^  n the most reason why i am fall in love with him semuanya ada terjawab dalam gbr niew... aku je yang tau.. huhuhu.. n then of coz la sbb dia baik betol dgn aku... cara dia... caring pasal aku.. Mulut dia yang Byak ckp xhenti2 ..n..everything.... about him.... ^_^

   adoi2... cukup2 la ea.. story pasal dia... dah terlebih sudah.. ^_^.. hehhe tapi kan. Thats why la knpa aKu  betol2 speechless..sbb... "My souL".......ngeeeee~~~

~~ Mata ke mata ke hati... hati ke hati.. huhuhu~~
tgok siap ley wat lagu giew... *_^
macam2 aku niew... Nice edit x  "B" pic kat ats tu....heehhehe.. dah la my "B" lenguh dah pipi aku tersengih2 cam kerang busuk dr taDi.. wakkakaka.. skang pun just tguu My souL balik dari Climbing.... N aku  dah Mula rindu dia pun.. ngeeee ... k la my "B" next time kita story2 agieyh k...nyte~~

No comments:

Post a Comment