Followers

30 April 2011

~~ AdoyAiiii Pakej~~~

"haaaaa... sheeeemmm " *_*
     hye "B"..... letey.... mmg la pakej kali niew "B"....  sesema + sakit kpala + sakit kerongkong + mata kanan ketumbit + jerawat di dahi + sengunggut = addddoyaaaaaaaaaiiiiiiiiii. ............. ....... sabar jew la... yg len leh tahan giew.. tapi sesema nie mmg xdapat handle.. dr tadi asyik bersin xbenti.. hooooho... dah tu effect ngan ank tekak g.. rasa cam nk cbut ja idung niew...ngeeee~~ ^_^
 
  hahhaaak.. tp alkisah.. tadi aku ada kuiz public speaking kat kolej... dengan mengagahkan diri aku.. aku p gak.. walaupun dari td pagi asyik sebut nama ayah "wonderpet" ja. mana x nya syik" haaaaaaa.. sheeemm".. ja.. wakakakkaaka.. xhenti2.. smpai masa jawab kuiz pun xhenti gak... kalau la aku "haaaa.. sheeem" plahan xpe gak ni skali aku "haaaa.. sheeemmm" maw dr blok umah aku smpai blok depan jalan tu bolehh dgar. *_*.... sampai bdak umah aku ckap lari idea drang nk jawab kuiz setaip kali dgar aku "haaaa sheeem". .. hahhaaha sory kengkawan..... xdpt nak cover pelan2..... xsenonoh betol kan.... tp bak ckap My soul... hehhe My soul lagi.... dia kata xyah la nk hipokrit cover2 nak bersin ke ape ke... jnji dri sdri rasa lega... hekhekhekehek..... like that way... ^_^ tp pew2 pon aku harap sgt cepat baik sbbnya mggu depan dah nak final.. aku xnak ar nt Xdpt nk final... sadis tuuu... hukhukhuk...

       adoyaaaaiiii.. nak tep ni pun dah xdapat giew... idung aku dah merah sgt... ni taw tndanye ape niew "B"... ni tandanya nak suh aku tdo la niew...hehhe k la my b.. tdo jom... nak ilangkan jap sakit niew.... *_*

No comments:

Post a Comment