Followers

03 May 2011

~~Study week~~


  
cam niew rupanya stdy week ^_^.. tapi aku????


 hye "B"..  hekhekehk.. skang nie mood aku in "holidays" .. not supose to be dat.. aku sepatutnya in the mood "study " coz final exam mnggu depan...oleh dek kerana aku flu + demam jumaat lepas.. abah suh aku balik penang.. apa G dengan kesemPatan yang ada aku Pun balik ar penang.. g pun lama betol xblik kampung... home sweet home la jawabnya...


uMAH sape la aku hentam Niew.. ngeeee~~
    Dengan memanfaat study week aku nie sabaiknyer.. bnyak bnda aku nak wat.. n byak bnda aku tringin betol nak makan ^_*.... antara senarai2 nya.....wkwkwkkwkw =



List YaNg aku teringin NAk makan Sangat :


  1. X   Gulai ikan kering + sambal belacan  ( dah lama teringin niew )  
  2. ✔   Satay Pak cik Azmi  (kawan abah)   
  3. ✔  Laksa penang ( feveret Niew )     
  4. ✔   Ikan bakar    (perghhhh..)                                                                               
  5. X   char keow teow  ( ni the best)                                                                        
  6. ✔   Sepegeti Miss Lyyn                                                                                         
  7.  X   sup bebola  (yang ni aku yang selalu masak )                                             

p/s :   = niew dah dapat Mkan ^_^ 
           X   = Niew Still Belom giey dapat mkan  Smpai hari niew... *_*

    waaaaaaa... selera besar kan "B".. mcm my souL ckap Kalu tebadau Mmg cam Gtu.. hahahahhakkkk...maw berat nek smpi 15 Kilo Kalau BaLIk Kampung.. ehehekhekeh <3

  List Benda Yang aku teringin nak Buat :
                                                               
  1. ✔  lompat atas Katil... ngeh.ngeh....  
  2. ✔  Peluk BanTal Miss Lynn                                                                              
  3. X   tGok tv puas2                                                                                                
  4. ✔  borak + citer2 Pasal My souL + gosip2 ngan Miss Lynn                        
  5. X  Mandi Air terjuN...                                                                                      
  6. ✔  g Main pantai.....                                                                                          
  7.  X  Borak Ngan Farra....                                                                                    
  8. ✔  IKut Abah g Beli rokok....                                                                             
  9. ✔  gaduh ngan adek.. wakkakakaka                                                                
  10.  X  Berebut Mesin basuh ngan mak... wakakakaka                                       


p/s : X = Nie blum wat Giey..
            = puas Hati dah dapat wat.. ekekkekek

..... amacam "b" bnyak nya kerenah aku kan.. ekkekekekke...best sgt cuti kali niew.. dpat buat bnda yang aku nak buat......<3 
n aku juga......
  • happy coz ade family
  • happy coz ada mY soul give support....
  • happy coz family can accept my souL..
  • happy coz aku rasa dah complete....
  •  X happy coz final mguu dePan.. wakkakakaka...


     ok la my "b" bnyak lak aku nak pok pek hari niew... aku nak g mndi la... jap g nak webbie n gan My soul.. Miss Him damn Much~~~ ^_^



No comments:

Post a Comment