Followers

06 May 2011

~~teRharu........~~

terharu.. waawaaa.. =)

    hye "B"... petang niew xde apew pun nak Story... yg ade just nak say "Terharu"..... 1st sekali tharu Kat Jiran SEbelah aku.. "kak Ngah".. sbb kasi aku pnjam BroAdbanD dia.. wakkakakak.. dah bpa hari Xon9 rasa Cam xde TaNgan Jew... xde Ape nak buat......oleh kerana daH lama xOn9.. jadi ngan senang hati aku pun On9 la....... Belek Facebook aku... Tgok Fcebokk "Ex"... dah Maju... Dah ade kapel Baru.. huhu.. allhamdullah....bgus cenggitu...... Masuk Poker........ wajib tu... huhuuh.... n then Tba2 ja... dapat chat mseg dari kwan Sekolah aku..... "Qish"... dia suh follow blog dia... dia ckp ade stry pasal kami semua.. aku pun Follow la.. baca satu persatu... sampi je Kat turn story aku... makkkkkkkk aaaaaiiii... TERHARUNYaa.... dia stOry cam tu.. Nak taw pe dia story.. huhuuhkkk.. aku dah mnta izin pun nak copy...... ^_^

maswani...

maswani a.ka. wanie.....
aduh....
wisau lak nk crta...
nnti dia bca mrah plak....
wanie..xpe kan aku story sal ko... 
hekhekhek..

girl ni antra dak camera lam klas...
ada sja dia nk interframe time bgmbar...
masuk ckit pon jadik la..
jnji da dlm pic...

zaman skolah dlu kdang2 x dtang skolah..(lbih
krang jer ngan cik chubby)..
kira list pling atas la...
kuat bersin dlm kelas...
xde cover2 dah...
suka letak dompet mrata...
sllu kna sorok dmpet tu...

minah ni mmng happy go lucky..
cik chubby serius selesa nk mlawak ngn dia..
kasar ke.. x ker.. sma ja dia balas blik..
part pling best bila time dia betol2 gelak..
mengekek2 bnyi dia...
sumpah.. i ssah nk tiru..

ska bcrta..
x kira crta apa pon..
crta hantu pon leh jdi bhan crita dia..
(pdahal penakut giler klu bab2 hantu nie)
dia ni seorang yg mnjdi dri sndri..
style x kisah orng kta apa pon...
blasah jer ikut suka dia..

skrang dia stay kt nogori..
uh mak ai...
jauh ekau bawo diqi...
dia stdy kt kolej negri...

last jmpa dia masa kuar men bwling bln 12 thn
lpas...
pas tu dah xjmpa..
insyllah hope leh jmpa lgi msa cti pnjang ni
keyh....

   wakakkakakak... perrrrghhhhh.. pas aku baca nie.. makkkk ai terharu betol.... xsgka dia nk post entry cm tu.. kembang kempis idung aku baca....... series dri dulu prgai aku xpnh nk beruBah........*_* dr zaman sekolah smpai zaman kolej.. aku cm tu ja.. too my frens.. Qish or chubby cheek... http://misschubbycheek.blogspot.com/ ... thanks 4 dat post.. i really aprciate it....<3.... ...

   P/s: mood : tersengih gie niew.... k la "B".. esok aku dah nk lik sermban awal2 pgi... Jadi aku nk bg blik BB kat kak ngah.. hiihhihihi jadi esok dapat on9 24 jam ar..... dah Mula rindu Kawan2 umah... <3 byak bnda nk gosip ngan drang....^_^




No comments:

Post a Comment