Followers

06 May 2011

~~ About Him again~~

 

    "B"... xde ape Pun nak story.. just Tiba teringat my soul Ptang niew... lately kan "B"... dia sebok sangat2... yup aku fham dia sebok.... awal pgi lagi kje... balik da lewat.. then balik letey.....tu pun dia still Lyan aku.... Jahat kew aku "B".. dia dah ckup letey... Aku kacau Giey.... ermmmmmmm... tApi dr dulu Gak kan.. klu xdgar Suara Dia satu hari.. aku xley wat pew pun..... aku try xnak kacau dia sgt .. xnak sgt mcm tu.. but i can't.... susah btol... series aku xpnh jatuh Hati ngan org cam nie .. apa Yg speseL sgt kat dia aku Pn xfaham....*_*

   Ilang dia untuk yg kesekian kali????? fuhhhh... susah agaknya.... walaupun... series aku ckap... rsa tu dah xmcm mula dulu excited nyer... stiap kali on9 facebook nmpak mka dia..^_^  main2 post lagu ^_^  ..post  prvate mseg ^_^ .. in relation yg agk gila2 "chenta"*_^ ..stiap kali on9 poker dengan dia ^_*... walupun always kna bising sbb xpndai  main poker.. mnghbiskan cip ja aku taw.. wkakakaka. tp aku seronok dia bising dngn aku gtu ^_^ .. N then <3 simbol yang always xlupa nk guna.....  lagi...masa webbie ngan dia pun gayut lagi d fone smpai bdak umah ckap aku "gila"... tp seriesly dat time aku happy ja.. always lomPat... ekekkee... mmg la time ni pun happy juga...tp mcm rindu time tu ja.... hukhukhuk.. mgkin "time will change everything....." kan b....

   skang pun bersyukur lagi sbb aku still dgn dia.... dia still ngan gila2 dia.... the way wat aku ssah nk lupa dia.. <3 tp baru2 niew... mood dia xbaik... mngkin letey kje agaknyer... ada satu hari tu...4 the fist time... sejak aku ngan dia... dia marah aku...first time dia tggikan suara dia..perghh terasa jugak hati kecil nie.. may be salah aku jugak.... xpndai nak jga hati dia.. agaknyer....*_* cuak juga aku kan masa tu.. rsau tu... xyah nk ckap ar.... mungkin aku keras kepala kali.. org ckp jgan tu yg nak buat... try too change myself untill now.... ^_^  ummmm... tp pew pun... mrah kjap jew tu.. dia dah ok.. may be pressure pasal keje kan.... mood dia xbaik lgi aku lak mnambah.. jadi.. apa g......faham sdri jew la...

  tp aku xpnah salahkan dia pun.... aku tawu dia yg terbaik..... hope sgt kmi still sama... kan "B".. susah nak ilang dia... dia... the best "BF" i ever had.. n also the best "best friend" i ever meet tooo.... andai la xdew jodoh sekali pon.. rasa nya xmampu nak ilang best friend mcm tu.. (tp harap2 ade jodoh la kan) ekekekekkeke...... n seriesly i love him till the end.... <3

 p/s: k la "B' dah nk mghrib niew.... nk g mndi n perform my pray...... lagi rindu dia... wait 4 him tonite.. keyh..
see u then ^_^

No comments:

Post a Comment