Followers

08 May 2011

~~ happY mothers Day~~


 

  hye again "B"..... tgok title.. patut tawu kan ape aku nak story....happy Mothers day.. mom.... huhu... actually walupun arwah mak dah lame xdew.. aku still nk wish happy mothers day... hari nie hari ibu...kat facebook membe semua letak gbr ngan mak diorang.. tapi aku.*_*.. xsmpai hati nak wat cam tu..sedih tgok gbr mak.. bagi aku tempat arwah mak xdak sapa dapat ganti..... yup mmg aku akui masa dengan arwah mak singkat sgt2.. imagine 10 thun ja aku hidup dgan mak....

 AWAL.... Tu je yang boleh diungkapkan.. awal betol mak tgalkan aku..tgalkan kami semua..*_*..bnda yang paling penting dan terkilan aku rasa sejak mak tgalkan aku... "TAK SEMPAT PUN"...

  • X sempat arwah mak nk tgok aku besaq.. (adik dah xkecik mcm dulu lgi.. adik dah xkecut pun mak... dah xkecut macam pkngah pgil dulu.. pkngah ckp kan mak.. laksa adik dah kembang sbb tu adik kembang mcm nie.. anak mak nie dah gemuk pun... ^_*)
  •  X sempat pun arwah mak nak tgok aku masuk sekolah Mnegah ( Adik dah Hbis pun sekolah mak.. keptusan UPSR, PMR, SPM , STPM.. adik Biasa2 ja mak.. adik xmacam kakak Pun...tp tu ja adik Mmpu Buat mak....^_*)
  • Xsempat Pun arwah mak Tgok aku masuk kolej ( Fisrt skali adik nak Mnta maaf mak.. adik xdapt Pun MAsuk U.. adik masuk Kolej ja... tp Kan mak.. adik dah jnji Ngan kakak Ngan abah wlupun Kolej.. Adik nak buat yg terbaik.. insyaalllaah..*_^)
  • Xsempat pun nak manja ngan arwah mak. ( masa adik ngan mak sgkat sgt kan mak... xsempat pun adik nk mnja ngan mak lama2.. xley nak tidoq kat perut mak lagi.... xley dgar mak beleter lagi..mak marah kalu adik mlas mandi... mak marah klu adik malas smbhyang.. mak garang kan mak... adik rindu sgt nak kna pukui ngan mak.. wlupun mak pukui sakit.. adik lagi suka kna pukui dr mak tgal adik skang nie.....^_*)

  Nie untuk mak.. 
Niew Ja GmBAr Mak YAng ada...

MAK....
mak nak taw x.. skang nie kan.. adik dgil betol mak.. sllu bg kakak marah kdg tu mak.. lgi bru2 nie bgi dia mrjuk.. adik xdgaq pun ckap dia mak... adik sllu tgal smbhyang wlpun dah bkali kakak tegoq.. adik pun jarang paki tudung walaupun bjuta kali kakak suruh.. tp bru2 nie adik dah sedaq.. mak insyallah adik btudung terus.. adik xmaw kakak marah kat adik lagi... kakak baik mak... dia yg ganti tempat mak jaga adik.. walupun kadang adik ni ketegaq sagt2.... susah nak kna teguq.... keras kepala.... kuat marah.. adik pun xtaw mak napa adik mcm tu...tp kakak xpnah berenti pun tegoq... lepas mak dia la org yang pling adik sayang..... abah pun sama mak.. abah pun xpnh lupa tggjungjawab dia jaga kami mak...wlupun abah dah ada family baru... kmi xpnh abah buang... ^_^ MAK.. kalau la mak ada...... adik mesti Budak baik kan mak.. kita satu family mesti happy kan mak... mesti adik xkeras kpala mcm skang kan mak..hummm *_*

MAK..
adik nak minta maaf.. adik taw dulu adik sllu sakitkan ati mak... adik ngat g masa mak sakit dulu... adik sllu mlwan ckp mak.. klu mak mnta tolong adik sllu merungut.. mak... adik.. masa tu kecik g mak.. adk mnta maaf.. klu la masa boleh unduq balik.. nak ja peluk mak sampai bila2.. nak ja xbagi mak tgalkan adik... tp kan mak.. sakng adik jnji adik try jdi anak n adik yang baik bg kakak ngan abah.. insyallah adik xkan mlwan ckp kakak n abah lagi mak.. tu Janji adik... mak ...dah bgkak pun mata nie.. rindu masa dgn mak sgat2....=( <3..
  
P/s : cukup2 la "b"... aku nak g mndi.. tu ja yang aku nak kata kalau aku dapat ckap dengan mak aku lagi... aku sayang semua yang ada dengan aku..... "B" next time kta stOry g keyh...




No comments:

Post a Comment