Followers

20 May 2011

~~ Time will Change everytHING~~


hye "B".. bosan Lorh stay Kat Umah smntara nak tgu last paper..actuallY there Is nothimg much can I saY... cuma nak ckp Masa Akan Merubah sgalanya kan "B".... masa yang Lalu tu semua Knangan N masa Yang akan datg 2 Akn jadi PgalamaN.. xgtu "B...

  ntah la.. lately kan "B".. semua bnda dah berubah.. semua dah xmcm dulu... Everything.. My self, everyone surrounding me.... semua dah change a lot.... dah xmcm dulu lagi... but i will try too acept it slowly.. everyone need to change kan....sometime its really hard..but we must try our best.... *_*

  just trust myself... i need to be strong enough to face all of this.... hari2 yang akan datg without anyone give me support... yep aku kan kuat....mesti Boleh.... just skng xnak pki2 ape2.. nak truskan LIFE yang kosong nie.... may be need To change a new book this time.... ntah la buku yang keberapa dah nak tukar niew.. huhuhu.. tukar je la sLgi Boley tukar.. huhhuhu ^_^

k la "B".. nt2 la kalau rjin aku update lagi. erh... tp kli nie my be lama skit bru aku update. balik. sbbnya aku rasa dah hbis semua cerita aku kowt... hhuhu c next time "b"....

1 comment:

  1. hehehe....tukar buku skali skala xpew...hehehe...jgn sedih2 dh k....kami smua syg ang...^^)muaaahhhhhhhh.......hhihihihihihi

    ReplyDelete