Followers

30 May 2011

~~ start My new Life~~


a new life~~


   Alhamdullah "B".. bagun ja pagi niew... rasanya aku dah dpt terima hakikat kot.. yg life ni sntiasa berubah...yup... Life Kdg2 xseperti yng kta rancang.. may be aku je sebelum ni degil xnak terima hakikat.. macam asma ckap.... huhu *_*  kdg2 masa kta jatuh.. susah sgt nk bgun balik... kdg2 semangt kt sekeliling yg ada xcukup nk buat kita kuat.. tapi bla fkir blik smpai bila??? nk mngharap pada bnda yg kta sdri xpasti... bnda yg kta sdri tahu xkan dapat...mcm mustahil.... start a new life... bljar buat plihan terbaik dlm idup... xbmkna bnda yg lepas tgal cm tu ja.... bnda yg lepas.. biar lepas... still ada memory wlupun kdg2 memory tu sakit bila nak ingat balik..... yup SAKITTTTT...... tapi try to accept it.. ^_^ even mcm tu xbmkna nak bndendam... just try to accept it... 

   yup "B".. last few week.. im tottally mcm bkan dri aku yg real.. aku depressed may be lately.. aku xbpijak dbumi yang nyata kot.... xsedar.. im just in my dream world actually. ape org ckp aku xdpt terima.. apa org suruh aku xbuat... yg aku tawu aku happy sgt dat time.. tp bla fkir2 blik.... ape yang aku buat nie???.. its tottaly wrong.... menagih kasih kat tmpat yg xspetutnya may be...... i am nothing to anybody... wake up my dear... change evrything in your life.. everything.. remember this... past is past......

     Try accept something new in my life rite Now "B".. hope its will change everything.... smpai masa nnt aku ckp ea "B" ape yg something new tu.. buat masa skang aku nak hbis kan cuti sem aku ni sebaik2nya.... yg dah ada life sdri tu go on la..just hope HaPpy forever dgn Our choice.... itu yg terbaik.. ^_^....... life is too short to wake up with regrets... Love the people who treat you right and forget the ones who don't... believe that everything happens for a reason.... if you get a chance, take it.... if it changes your life, let it.... nobody said life would be easy they just promised it would be worth it.. ^_^

~~aku still nk lompat mcm dulu2 skang nie....
wlupun keadaan dah berubah... sbbnya aku mmg suka lompat ekekke~~

p/s: "B" umah aku xde line la..ni pun guna pas maxis.. huhuhu.. tensen btol.. nnt aku update lgi ea "B" bnyak lak aku nk merepek.. tp apew2 pun kan... pglaman ajar kta jdi someone.. pglman buat kta jd lebih matang... xgtu "B".. hhehe.."B"  k la nk g mndi.... pas Ni nk smbung Tgok Tv..

   

No comments:

Post a Comment