Followers

01 June 2011

~~ Wake Up froM a bad Dream~~




    hye "B".. meet again... TottaLy fresh this Moning... like jUst wake up from a bad dream.... may be....  a nice talk last nite.... buat aku bfkir pnjang.... buat aku tjga dr mimpi buruk kot... a real me.. dah sedar dah.. aku rasa mmg dah dpt terima apa yg berlaku.... sweet sagt.... lastly dapat ckp dgan "someone" yang melegakan.. thanks to him.... walaupun terpaksa menganggu tdo malam Dia.. huhuhu... ^_^ at least lpas dat talk tu i feel better more.. may be btul kan apa org ckap "B" luahkan apa yg kta rasa tu akan melegakan.... fuhhhhhhhhhhh... im not in my dream world anymore... ready to wake up.. make a new start........ngeeeeeeeeeeee~~~~~

    Ni baru nak Lompat betol2 Niew..... 01/Jun/2011..... a new day for me..... i dont want to be depressed anymore.. i dont want to know or thinking anything about him..macam yang "Someone" ckap tu.. past is past... try to forget him at all... ubah persepsi aku ttg dia.. ... dia??? yup.. i talk about "my lately My souL".. totally about him.. yup aku ngaku sebelum ni susah gila nak terima hakikat yg dia tggalkan aku.. susah sgt.. aku still harap dia balik kat aku.. aku tipu bila aku ckp.. aku xngat dia langsung.. walhal apa yang aku buat semua aku ingat dia... bnda pertama skali yang aku ngat ...bila aku bgun tdo xdpt monink call cm biasa.. mula2 tu sedih sgt..... n then one day dah xdpt dgr suara dia lagi...aku makan bakso confirm teringat.... aku tgok tv tba2 ja keluar muka johnny depp trus teringat... tgok poster farid kamil... makkk akuuu lagi teringat.... sometimes tersebut Bobo.. aku terus terdiaammmm... masuk FB Confirm tgok page dia .. n aku taw dia dah Block aku pun dr tgok page dia.. thanks 4 doing dat.. pOker....dammmmmnnn.. aku dah xboleh main.. YM aku sunyi.. aku tgok cermin hidung aku...... arghhhhhhhhhhh.. hari2 jam 4.30 pm tepat... konfirm aku tgok fone tguu may be dia akan call...  bila aku xckap Ngan family.... aku ngat dia yg dulu sllu give suport.. everynite mimpi sal dia *_*.. mana dia bila aku btol2 perlukan dia.....aku xdapat berfikir langsung..  tipu aku cakap aku xmiss him langsung.. yup i miss him damn much... mcm gla ja dgr semua nie.. tp ni yang jadi a few week ago....tiap kali bgun tdo xde smnagt.. tiap kali makan tolak... tiap kali nak tido nangis...gla hilang semangat aku.......*_* can imagine or not apa yg jadi kat aku masa tu... sampai la last nite.......

    aku mula tefikir 4 what aku mcm tu... untuk apa???? dia happy ja kat sana lgsung xde ngat aku.. aku kat sini nangis xhenti2... bodoh la kan.. dulu aku ingat dia xsama mcm yg lain.. at last sama ja... tgal aku xde jelaskan ape2.. biasa la.. aku dah boleh tima semua tu..... jadi bila aku bgun pagi nie.. aku dah nak nekad xnak ngat apa2 lagsung ttg dia lagi... at all.. anything.. bila fkir jadi geram n benci sgt2.... tp munasabah dri balik... xbaik mcm tu... dia pnah make me happy before this.. just terima hakikat je la kan.... dia NEVER coming back... yup terima hakikat... just apa yang aku boleh cakap kdg2 rasa terkilan la... walaupun kmi dah xsama tp tetap xboleh jadi kawan..... dia ilang mcm tu terus... thanks a lot to him............ aku harap kan "B".. ni last entry pasal dia.. i will slowly delete memory about him..... buat masa skang aku still dlam proses melupakan dia.... xnak dgar lagi lagu2 dia... xnak lagi tgok gbr2 dia... i will delete everything about him... yeup ubah persepsi aku tentang dia.....

   p/s: k la my "B"... jnji pas ni xde sedih2 lgi dah...... i will try my best to forget him..... . skang aku nak g mndi mthari dah meninggi ni sebelum aku pula ditggikan suara xkeluar2 bilik lagi wakakakakak... ^_^

No comments:

Post a Comment